Uppdatering

Publicerad 2013-01-19 11:39:45 i

Kan inte ens förklara med ord hur otroligt jävla jobbiga dagarn jag haft, har hänt så sjukt mycket jobbigt under en längre period och nu så föll allt bara ihop, jag orkade inte med mer. Har inte klarat att gå till skolan särskilt många dagar, har bara legat hemma och stirrat i taket , har också tränat eftersom det är ungefär det enda som gör mig glad och då behöver jag inte tänka. Skolan bara ligger och väntar på att jag ska orka ta tag i den men det går inte . Vet ärligt inte hut jag ska ta mig ur det här helvetet. Nog om sånt eftersom majoriteten av mina bloggläsare (dom som är kvar vill säga) inte fattar någonting , ville bara förklara varför jag inte uppdaterat, kanske börjar blogga normalt igen snart men måste få ordning på livet först. Puss. Lite glada bilder för att liva upp stämningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela