Töntinlägg

Publicerad 2013-01-23 20:01:15 i

Hatar egentligen såna här inlägg men äh haha! Är så himla nöjd att jag kommit igång med träningen på riktigt äntligen äntligen äntligen! Efter att jag slutade på fotboll i sjuan så har träningen aldrig riktigt prioriterats , har varit lat kan man nog säga, har börjat gymma , slutat nästan direkt, igen och igen. Har dessutom så extremt dåligt immunförsvar så är sjuk hela tiden , långa perioder, och så försvinner ju all kraft. Att jag inte klarar mig utan pepsi Max och choklad gör det inte direkt bättre.. Men nu är jag igång , okej jag har bara tränat 3-4 gånger i veckan i några veckor men det känna så jäkla bra! Ser såklart inte resultat ännu men jag känner att jag blir starkare nästan för varje gång , så himla kul. Har också börjat tänka mer på vad jag äter även om jag aldrig kommer bli en sån där som inte tillåter sig att äta någonting med socker , fett osv haha. Ibland måste man få njuta.:) vet inte vad jag ville få ut av det här men! Har inte superhöga mål som att bli extremt smal eller att få 6 pack haha, vill bara må bra. Dock har jag haft såna sjuka komplex över min kropp sen jag vet inte när, skulle bli skönt att få bort dom.:) det bästa är ju ändå att man inte behöver tänka och det är ju faktiskt kul att träna!!

Usch vad löjliga bilder haha, men motivation!

Kommentarer

Postat av: LOVA

Publicerad 2013-01-24 20:36:24

motivation!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela