2013

Publicerad 2013-01-03 16:02:00 i

Mitt nyår började sämst, var verkligen säker på att hela kvällen skulle suga! Men vi började iallafall hos Linn med middag, sen kom killarna dit osv, var mycket trevligt! Vid 12 slaget var vi nere på stan , blev kramar hit och dit och en kyss med min fina. Efteråt var vi hos Channa. Hade så sjukt kul! Var länge sen jag var så glad, det behövdes! Men självklart måste kvällen sluta dåligt bara för det, somnade klockan 6, ledsen. På morgonen dagen efter uppvaktade vi min syster som fyllde 17. På kvällen kom det några gäster  hit och sen for jag till Theo och pratade ut.. Igår lunchade jag med tjejerna och sen for vi och färgade minnas hår, blev så snyggt!! Sen gymmade jag och efter det åt vi lite finare middag här hemma. Idag har jag inte gjort någonting, men ikväll kommer theo hit.

Bjuder på den överglada bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela