Måndag igen

Publicerad 2013-02-04 17:28:00 i Allmänt,


1 år sen haha, gillade att ha med handen och rynka på pannan
Stört vad helgerna går snabbt iallafall. I lördags lunchade jag med Jonna på svarta katten, gott som vanligt. På kvällen var tjejerna hos Linnéa och myste, fick lite besök också. Mycket trevligt! Började söndagen med Kyrka och efteråt lite info om konffan osv. Sen kollade jag bara massa filmer hela kvällen. Hade skön skoldag idag, idrott, hk där vi hade "provkök" blev stööööört gott!! och en timme finska. Borde börja plugga på franskan, skriver prov imorgon, men hittar inte orken. Far till gymmet senare tror jag. Ser fram emot helgen hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela