Första feburari

Publicerad 2013-02-01 17:34:30 i Allmänt,

Igår var en helt vanlig dag, var i skolan från klockan åtta till tre, på kvällen var jag och tränade en timme och sen kollade jag bara dh resten av kvällen. Idag gick skoldagen snabbt, geografi, finska där vi kollade film, idrott, lästimme, engelska och musik där vi kollade film och fick sluta en timme tidigare. :) Vid 4 gick jag till gymmet , var där en timme och gick sen hem, skönt med träning och lite frisk luft. Åt just middag och nu blir det lite serietittande innan jag beger mig till Minna för en kväll med tjejerna.
 
Vill gå med bara ben och glida bräda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela