Så sjuk man kan va

Publicerad 2012-12-27 13:58:37 i Allmänt,

Igår kom theo hit på dagen, vi myste bara. På kvällen kom det några hit och åt middag. Sen när jag skulle gå och lägga mig så började jag må så sjuukt illa, låg vaken till 3 och då kom första spyattacken.. fy , sov inte mer än 1 timme och spydde flera gånger i timmen, kan ju säga att det inte var min bästa natt.. idag mår jag liite bättre men kan fortfarande inte äta nåt och ingen mat + ingen sömn, gissa hur trött jag är, orkar inte göra nåt annat än ligga i sängen, leker lite med min nya lur som funkar nu! :) men ni förstår nog att jag inte orkar blogga massa just nu, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela