Mitt 2012 del 1

Publicerad 2012-12-30 16:28:11 i Allmänt,

 Januari 


Mitt år började inget vidare minns jag, men sen firade jag mininyår med itsag haha, sjukt kul, min syster /mamma / pappa fyllde år,var väldigt sjuk ett tag,
 
var på dop i helsingfors, till sverige med linn, gick till personlig tränare för att komma igång osv haha..
 
Februari
Väldigt full månad, spenderade tid med mina kompisaar, var i Helsingfors, spenderade 2 otroligt sköna veckor i paradiset, Mauritius, blev sjukt brun, aa typ det,
 
mars
Träffade en kille, var glad hela tiden, gick i skolan såklart, hade tjejmiddag med dom bästa, skidade i skolan , haha, inte så mycket mer hände
 
 
April

Jobbigaste månaden, var som ett spöke och ja, firade påsk och shoppade..åt middag med klassen och slingade håret. Var på bio med brudarna.
 
 
 
 Maj
 
Hade tjejmiddagar, kom igång med träning, solade på minnas balkong (det var sjukt varmt!) , hade picnikar, shoppade mera , pluggade , var till sjukhuset i Åbo
 
 
 
Juni
 
Fick sommarlov, var glad, firade Maja på relax avdelningen med tjejerna, hade störda kvällar, strandhängde,bara njöt av lovet! Var till sverige med syster
 
 
 Juli
 
Opererade mig i Åbo!! Låg hemma en vecka helt nerdrogad av all smärtmedicin, var i pargas, var till rödhamn med Vilmas båt, åkte till grönan med tjejerna, så bra dag! Hade en ordentligt kul rockoff vecka med allt och alla,  bra månad ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela