Kul liv

Publicerad 2012-12-22 10:30:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Jag har insett att min senaste kyss var igår, fin
Jag lyssnar på massor, allt som låter okej haha
Jag pratar mycket när jag väl kommer igång 
Jag tycker om min pojke
Min första riktiga kyss var sämst
Jag avskyr när folk frågar "vad önskar du dig i julklapp/födelsedagpresent", haha så svårt juu
Kärleken är fin för de mesta
Jag gillar att skratta, pussas, vara töntig
Jag kommer alltid att säga tånfisk ist för tonfisk
Jag är hemligt förälskad i mat
 
Sist jag grät var igår tragiskt nog
Min mobiltelefon är sämst, ingenting funkar typ (iphone 5 jatack jultomten :))))) )
När jag vaknar på morgonen vill jag sova mera
Innan jag går och lägger mig räknar jag hur länge jag kommer sova
Just nu tänker jag på att det är jul om 2 dagar , ih
Bebisar är sötaste som finns, när dom är glada
Idag har jag inte gjort någonting ännu
I kväll ska jag göra nåt kul förhoppningsvis
I morgon kommer jag sova
Jag vill verkligen ha choklad
 
ungefär så här ↑ tråkigt har jag just nu
julafton förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela