Del 2

Publicerad 2012-12-31 13:19:57 i Allmänt,

Augusti

Vilma fyllde år och vi överraskade henne med världens finaste picnik! Sommaren började lida mot sitt slut och  man gjorde  allt för att njuta av de sista, var lite på stugan och bara chillade, Kom närmare vårt lilla gäng haha, drog nattbad och annat skoj, Var till sverige med boysen, mycket bra dag.
 
Började mitt andra år i högstadie, inget speciellt egentligen, Linn fyllde år och vi firade ordentligt, höhö,  mer hände inte riktigt. Jo jag fick min älskade longboard och gled runt hela tiden. Augusti var en bra månad!
 
 
 
 
September 
Minna fyllde år och vi kidnappade henne till bagis, Jag började träffa Theo väldigt mycket, Skolan flöt på och det mesta gick faktiskt bra! Jag fyllde 14 och hade tjejmiddag, For till Italien med släkten.
 
 
 
 
Oktober
Jag kom hem från Italien, var dock sjuk och det var jag typ hela oktober, fy, träffade ändå theo typ hela tiden, skolan gick skit 
 
 
November
Vet fan inte vad jag gjorde hela månaden, inte mycket iallafall, var till sverige med channa, tjejmiddag på texas, skola, sov i Minnas vardagsrum
 
 
December
Dålig månad men ändå bra, Varit ganska nere hela tiden och sådär, hade julfest i skolan, firade jul med släkten, Var till sverige med Linn & Channa, 
 
 
Det var det, Tänkte sammafatta lite kort också, minns hur höga förhoppningar alla hade för det här året, 2012 var liksom året allt skulle gå bra, blev det så? nää.. Kan tyvärr säga att detta året kommit med mer negativt än positivt, har varit så mycket problem, bråk och ledsna saker.. Har på ett annat sätt ändå haft ett bra år, har mognat (haha lite faktiskt!!) fått nya kontakter, en fin pojkvän och ändrats utseendemässigt också, hade en bra sommar och massa bra stunder såklart, men när jag tänker efter var det alldeles för mycket dåligt. Hoppas och tror att 2013 blir bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela