22, 23, 24, 25

Publicerad 2012-12-25 19:21:00 i Vardag,

I lördags minns jag faktiskt inte om jag gjorde nåt vettigt haha, knappast. Börjat kolla gg igen och har nästa kollat hela 4:ans säsong på 3 dagar så ja..ni fattar vad jag gjort! I Söndags for vi ut med mina småkusiner som är 1 år och  den andra 1 ½ , och lekte lite, dör vad dom är söta. På kvällen hände lite jobbigt så jag for till Theo och var där resten av kvällen. och Igår var det julafton!! hade en jättemysig dag, vaknade tidigt och så satt vi alla och åt frukost framför tvn, sen följde enligt traditionerna, gröt till lunch, julfreden på torget, kalle anka, julbord hos mormor och morfar (GOTT) Och där vid 10 var vi hemma hos oss och öppnade presenter, man blir verkligen som 7 år igen!! fick  massa fint som jag visade i inlägget under! Idag har som vanligt dagen efter jul varit en sköön dag, kollat massa filmer med familjen och bara ätit alldeles för mycket godis, ska bli lite skönt när julen är över ändå hehe..

Hade iallafall en supermysig jul och det hoppas jag ni också hade!
Idag har jag och min andra halva spenderat 3 månader tillsammans dessutom, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Johansson

Tjej som bor på Åland, född 1998 & bloggar om min vardag osv, enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela